Morgonpromenaden

Igår gick det inte alls bra med min plan. Jag insåg att jag var bra mycket tröttare än vad jag kände mig, och det vill inte säga lite! Jag somnade faktiskt framför tv:n efter att jag hade intagit min middag. Som jag sa att jag inte skulle göra. Men dock så tog jag mig ut på morgonpromenad imorse. Jag vaknade 6 och såg på schemat att 8 börjar jag idag så då fanns det ju utrymme att gå. Dock blev jag mer irriterad av denna ännu ostartade rutin än jag varit på mycket länge! Först letade jag åt mina stavar. Jag hittade dom väldigt fort men insåg med stor besvikelse att dom verkar ha gått sönder! Det gick inte alls att ställa in dom! Det verkar vara gängpaj eller vad man nu kallar det. Jag satt ett bra tag med dessa, men till slut orkade jag inte längre! Kul när man har lagt ner typ 1000 spänn på dom!! Nåja. jag tänkte att jag ska fan gå med dom ändå även om dom blir lite korta så jag letade åt en mössa, ett par vantar, min mp3 och knatade iväg. Då började nästa problem. Mina vantar är för stora för att passa till stavarna! Men med lite trots fick jag till slut på mig både stavar och vantar. Då kommer världens sämsta låt på mp3:n och jag måste byta. Sen började hvetet om från början med att försöka få dom på sig igen! Så jag lyssnade sen på alla dåliga låtar som dök upp resten av färden eftersom att det absolut inte var värt att ta av sig vantarna för allt tjorv med att få på sig dom igen! Sen var min mössa för liten så jag frös om örsnibbarna. Och mina öron verkar blitt större för hörlurarna ramlade hela tiden ut! Och ni tror att jag kommer att gå imorgon igen efter denna tragiska morgonupplevelse?! - Naturligtvis.... vart ska jag finna den inspirationen? Tror jag ska gå på sportringen och köpa vantar, mössa och kika på stavar. Sen får vi hoppas på underverk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0