Min födelsedag.

Var det igår då. Hade fullt upp hela dagen. I måndags åkte vi till Vidsel för att äta palt med Johans familj och sen tårta. När vi väl var där så tänkte vi att vi kunde ju stanna över natten. För vad skulle vi egentligen hem och göra? Sova. Så vi stannade och det blev kortspel hela kvällen! Mycket trevligt. Jag fick ett armband av hans mormor och morfar. Och SATC shoebox av hans föräldrar/syskon. Vad glad jag blev, har velat ha den jätte länge!=)
Sen bar det då av hem och vi handlade och gjorde en tårta, och så började vi göra tacos för vi bjöd pappa & Carina, Jonas, Sofie & Nisse på middag. Sen kom Salle och Josef efter deras träning och åt lite rester och fikade!=) Oj så gott det var!! Mums... fast med allt fika + tacos (som för sig alltid brukar bli för mycket?;P) så var min mage litegrann i uppror. Jag var väldans mätt kan jag tala om.
Av min syster och Nisse fick jag en apelsinpress, så nu kan jag äntligen börja dricka min jätte nyttiga nypressade morgon juice!=) Av pappa och Carina fick jag irish coffe glas, och det var bra! För jag har fyra sen tidigare, men när jag har bjudit på IC så har vi av någon underlig anledning aldrig varit fyra stycken, så nu kan alla få i likadana glas om man blir några fler!=)
Så fick jag jätte fräna whiskey glas som hade rundad botten, så dom "rullade" lite på bordet när man ställde ner dom.

Så, såg dom ut... så dålig på att förklara!=)
Sen for vi förbi Jompa en sväng och bjöd han och Winroth på fika.
Så jag har alltså haft fullt upp hela kvällen kan jag tala om. Först var det ju tänkt att vi skulle åka till Umeå redan igår. Men vi ändrade oss och åker idag istället, det blev så tjorvigt då det var min födelsedag och alla ville komma och så tänkte vi att om vi åker idag får vi köra i dagsljus...
Det var min födelsedag det. Nu ska jag skutta ner i sängen och se om man får nå liv i gubben.

Kommentarer
Postat av: Fie

!!Grattis i efterskott!!

2008-11-19 @ 13:56:59
URL: http://thelifieoffie.blogg.se/
Postat av: Malin (kusinen)

Vilken mysig födelsedag! Grattis på dig! Hälsa och gratta Jocke oxå! Kram!

2008-11-19 @ 16:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0