Lite bilder...

Jag har ju alltid sagt att jag måste bli bättre på att ta kort. I Lördags tog jag faktiskt kort... för jag kom ihåg, i två minuter och sen glömde jag bort det lika snabbt... jag är sämst. Men några ytterst få blev det. Jag fick inte ens med alla på bild. Men det vet jag att Louise fick så vi kanske får sno deras bilder sen!=) Dom blev nog bättre än mina iaf med min dåliga tfn kamera.
Elin & Johanna

Fredde & Louise

Amanda & Fredde

Johan stirrar...

Jag och älskling med världens blixt.....

Louise, Amanda & Elin

Kommentarer
Postat av: Sofie

Oj, vad duktig du varit på att skriva nu! :) Du skriver så sällan att man nästan glömmer bort att klicka hit! Keep up the good work ;D Fina bilder förresten!

2008-11-26 @ 22:37:44
URL: http://sofieri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0