Julstjärnor

Ni får ursäkta mig mina vänner att jag totalt har dissat er denna vecka, men jag har verkligen varit låg... Ont i magen, trött och frusen. Jag har hackat tänder på riktigt de två senaste dagarna fast jag suttit med tröja och kofta! Men nu känner jag att jag är på väg uppåt igen, och tröttheten har så smått börjat ge med sig! Har faktiskt bara umgåtts med Lotta på hela veckan, det är ju skrämmande! Inte att jag har umgåtts med dig nu=) Men att jag har varit så osocial att jag inte träffat ett bekant ansikte på flera dagar. Jo Emilie men det var en så kort stund då vi var ute och promenerade. Jag tror den där promenaden gjorde mig sjuk, haha!;P
Jag har iaf varit ner i källaren och tagit upp lite julpynt och börjat. Jag kunde inte hålla mig!! Så nu är det lite stjärnor och stakar uppe. Åååh, så mysigt!=) men varför ska man egentligen vänta när man får ha dom uppe så kort tid? Jag känner att jag behöver komma lite i jul stämning. Förra julen hade jag ingen alls! Blir stämningen för julen mindre och mindre för varje år som går? Jag älskar den, allt pynt och bak och alla varma färger och underbara ljus och belysningar som lyser upp i mörkret! Men man orkar som mindre och mindre för varje år...
Söndag imorgon, och äntligen kommer Johan hem! Dom här två veckorna har jag saknat dig så sjukt mycket! Dom har gått riktigt sakta kan jag tala om... Sen på tisdag drar vi till Umeå. Det blir kul!=) *Längtar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0