Hur gör man?

Okej, jag är inte så haj på det här med datorer och bloggande och sånt. Jag har iaf sett på andras bloggar när dom lagt ut roliga klipp eller bra musik från tex youtube. Jag skulle då försöka för en liten stund sen att dela med mig av en av mina favoritlåtar just nu, men jag fattar inte alls hur man gör?! Så förklara gärna för mig så att jag lär mig hur man gör. Så kanske jag kan göra det en annan gång...

Jag har kommit fram till att jag är beroende av partylite ljus. Det har gått hur mycket som helst den senaste månaden, och jag tänder varje kväll. Flera stycken ibland. Men det luktar ju så gudomligt gott!! Och när man kommer hem efter en arbetsdag finns det inget bättre än att öppna dörren och känna en vag doft av dessa ljus! Just nu kör jag på jordgubb. De är de enda jag har kvar... Men ikväll fick jag veta att det blir ett nytt ljusparty i början på december. Tur det!=) Jag som redan eldat upp de tänkta "jul ljusen"! Dom går inte ens att jämföra med andra doftljus! Så om ni inte har testat, gå på ett ljusparty eller ordna ett själv och köp! Rekomenderas varmt!

Idag har jag inte gjort ett skvatt. Nada... nothing. Och inget mer ska jag göra heller. Har bara leggat som en död fisk framför tv:n hela kvällen. Jag blev jätte trött när jag kom hem från jobbet, och helt osocial. Så nu ska jag faktiskt lägga mig och hoppas att jag är piggare imorgon!

Kommentarer
Postat av: Lotta

http://www.designadinblogg.se/2007/october/lagga-in-filmklipp-pa-bloggen-youtube.html

Här får du veta precis hur man lägger in youtube-klipp i bloggen. Du lär dig även en massa annat på designadinblogg.se Kram

2008-11-15 @ 22:13:09
URL: http://idol2008.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0