Vilken konstig dag...

Först och främst skulle jag ha varit ledig idag. Min enda lediga dag denna vecka. Men jag böt torsdag med Sofie så att jag istället är ledig nästa torsdag och kan följa med och se Martins student. Då vill man ju gärna vara med...
Det gick då bra hur som helst att jobba, men sekunden jag kom hem så blev jag jätte trött och världens grinigaste typ. Jag bestämde mig för att mitt humör inte skulle få förstöra min dag och tog på mig somriga kläder (min gula tunika med knytband under brösten och svarta leggings med ett par somriga vita skor till och solglasögon), så tog jag Jonas med mig på byn för att kolla in denna kväll när butikerna har kvällsöppet till 21. Tänkte att man kanske träffar nån rolig människa också som får en på bättre humör. Visst gjorde jag det och så fort Jonas kom så fick jag lite energi, men efter rännande i butikerna blev jag less och längtade hem efter min torsdags tv kväll! Men inget går ju som vanligt?! Så här brukar den se ut: 20:00 Sanningens ögonblick, 21:00 efterlyst, 22:00 insider.... Det är inte först jag kommer hem och möts av besvikelsen när det är nåt helt annat på tv som jag inser att torsdagar är de enda dagar jag har slapp tv dag!! Bläää. Så nu ska jag lägga mig och läsa istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0