Tradera

Usssh, vad jobbigt! Har suttit hela kvällen känns det som för att fixa med bilder och lägga in mina kläder i annonser på tradera. Det tar tid... Ingen kan ens förstå hur mycket skit jag har i min garderob som jag aldrig någonsin använder! Det är bättre att få en tia för dom än att dom ligger där och skräpar och samlar damm! Fast jag hoppas att jag får mer än en tia för nu är det fattigt i plånboken kan jag tala om =(  Tack Sofie som så tålmodigt stod modell bild efter bild!=) Ännu mer tragiskt är att jag har skickat tillbaka kläder till HM som jag egentligen ville ha, för att jag inser att jag måste sluta upp med mitt shoppande som nog är i en beroende fas just nu...! Men jag är som ändå stolt över mig själv som kommit till insikt. Starkt va! Sen kom mina brudskor idag! Och inte kunde jag ha dom naturligtvis. Klämde runt tårna så jag trodde dom skulle gå av och var så stora bak till hälen att dom ramlade av när jag gick?! Är det ens möjligt att en sko ska kunna sitta så skumt... Så jag satte mig i argen på tradera och hitta ett annat par skor massor billigare!=) 50 spänn! Fast då var det ju frakt på 51 så 101 kr.... Hoppas jag kan ha dom då!! Så här ser dom ut... Dom var väl inte så tokiga ändå! image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0