Ingen bra dag...

Denna dagen startade inte bra... Jag tröck på snooze knappen, och sen sov jag så skönt och vaknade 07.55... Börjar 8 så det var bara å springa. Usssh, vad jag hatar när det är stressigt på morgonen. Hela dagen blir knäpp då den börjar så! Ingen har budat på tradera... Sofie sa att jag får ha lite tålamod för dom brukar inte buda först i slutet. Men vad vet jag. Jag har ju aldrig sålt något förut...
Jag har varit helt sjukt trött hela dagen. Somnade framför tv:n efter jobbet. Ville bara fortsätta sova tills imorgon. Men då hade jag lovat att se Josefs fotbollsmatch med Sofie. Dom förlorade... När vi gick låg dom under med 5-0... Jag var tvungen att se desperate housewifes nu när det äntligen kommit ikapp på tv där jag och Johan slutade se! Det är bara oslagbart bäst!=) Så jag såg det och sen orkade jag inte stiga upp ur soffan. Nu ska jag förflytta mig till sängen! Och jag hoppas att jag inte hunnit bli pigg nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0