Storhandling

Idag har jag varit duktig och "storhandlat"... Det kändes lite löjligt att ta bilen till Konsum, men vad ska man göra när man har planerat att handla massor?!:P Jag tog alla rabbatter ur coop tidningen och drog iväg med min 10% kupong. Och nu ser kylen frisk och full ut, äntligen! Den har stått tom i veckor. Det enda just nu är ju att när allt ser så gott ut så vill man ju äta allt på en gång. Kan ju inte bestämma sig för vad av allt man ska välja.... ;P Jag var tom så duktig att jag inte handlade onyttigheter. Lika bra att inte ha nåt sådant hemma. För det som finns hemma, det äter man av... Så är det bara. Det kom jag fram till när jag igår kom hem, vääääldigt sent. En aning hungrig och sjukt sötsugen. Då åkte tårt mm´s ner i magen (det var det enda som fanns hemma!!) och hade det funnits mer hemma så hade jag garanterat tryckt i det med. Då först blev jag sur och letade i varenda vrå efter nåt sött, men sen blev jag glad för det är ju egentligen bra.

Sofie och Josef kom förbi idag. Dom hade med sig fika och sen jämförde vi vilka kändisar vi är lika på myheritage.com. Det var lite små roligt att se vilka kändisar dom hittar lika bilder, hahaa... :P Jag är tydligen lik Kirsten Dunst & Diana Rigg. Testa och se vilken kändis du är lik!!

Jag har tvättat också idag... Så nu ska jag lägga mig ner och välförtjänt slappa framför tv:n hade jag tänkt. Jobb imorgon och hela helgen. Ha det gott alla. Trevlig påsk!!

Kommentarer
Postat av: Fie

Har du en blogg nu du med? Har du slutat handla på Willys? Inte bra tjejen, inte bra.. =D

2008-03-21 @ 23:51:34
Postat av: Malin (kusinen:-)

Hihi.. Du e ju lik hon som spelar Kate i Lost jue :-D, Hoppas att påsken varit skön! (Fast du jobbat..)

2008-03-23 @ 21:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0