Ett "kort" inlägg...

Idag har Sofie och Nisse varit hos mig hela kvällen. Sen kom Josef och Salle också förbi. Dom for nyss. Inte känner man sig ensammen iaf, och det är ju skönt =) Däremot så hade jag tänkt göra ett fett lass med köttfärssås och Tacopaj ikväll så Johan får matsäckar att ta med på jobbet. Har hört att han är less mikromaten från findus och vill ha vanlig hemlagad mat... Men det får jag ta itu med imorgon istället.
Jag har färgat håret idag. Få se om det blir brunt. Jag brukar ju ta bruna nyanser, men slutresultaten blir alltid med röda skiftningar. Då fick jag höra att mörkbrunt, och mörkare färger kunde neutralisera röda inslag? Jaja... får se imorgon då man vaknar hur det blev... Dock var vi ju inte så seriösa, bara i med allt åsså kleta kleta....
Så nu har man lite fläckar här och var på huden. Men dom går ju fint ihop med alla finnar som har ploppat upp dom här senaste dagarna? Förstår inte. Jag brukar inte så ofta ha finnar. Och dom brukar inte synas... Men nu har jag typ 20 st skit stora finnar i hela ansiktet. Det är ju mindre kul. Varför har dom bestämt sig för att dyka upp helt plötsligt så där!
Idag orkar jag inte skriva så mycket. Jag ska bara lägga mig nu och vänta på att älskling slutar jobba så jag får säga godnatt. Sen ska jag somna å när jag vaknar har jag min korta fredag på jobbet, och sen är det helg! Vad efterlängtad den är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0