Takida - Curly Sue...

Det är helt sjukt så bra den låten är! Helt sjukt... Ibland när man hör den blir man gråtfärdig, för att den är så vacker! Det måste vara en av de vackraste/bästa låtarna som någonsin har gjorts, och så är det bara. Det är inte konstigt att det är den enda rockballaden som toppat alla listor i över ett års tid... Ändå är jag en av dom som tänkt att men nu får det väl ändå räcka. Men jag har innerligt lyssnat på den och insett som många andra att den är oslagbar! *hör den i bakgrunden*

Nu har det inte funnits någon tid att sätta sig framför datorn, och så mycket roligt har hänt!
Förra lördagen blev jag lurad till min egen möhippa och gissa om jag blev lurad!! Det är en av de roligaste kvällarna på sjukt länge! Jag trodde i över en vecka att jag och sofie skulle åka till Luleå, och jag planerade verkligen till och med en lista på alla grejjer jag måste komma ihåg att kolla efter och inköpa till bröllopet. Hon har hela tiden vetat utan att försäga sig, det kan jag då inte förstå. Denna morgon var hon gryyyyyyymt seg. Jag vaknade där kring 7 på morgonen och ville ju åka nästan på en gång! Så vi inte skulle bli borta hela kvällen... Jag höll mig till 9 ungefär innan jag skickade sms att hon skulle komma över då hon var klar, i hopp om att det skulle vara snart. Kl 10 hade hon inte svarat ännu så då ringde jag och hon sa att hon vakna nu! men att hon skulle skynda sig bara äta en macka och kladda på lite smink... Då viste inte jag att hon försökte dra ut på tiden eftersom att brudarna skulle samlas på OK kl 11... Haha. Nåja för att göra denna historia lite kortare så efter en massa väntande så gick vi in på OK för att sofie skulle fylla på sin tfn när hon utbrister att jag är svart under ögonen... "men vad har du gjort, du är helt svart under ögonen", och drar mig till toan som naturligtvis är låst... och jag hittade en spegel mitt emot och såg att jag inte alls var det så jag gick närmare och sa "men vad du svamlar inte är jag det, men vänta... jaaaaa, kanske liiiite då".... å hon rycker i dörren och säger "den kanske öppnar sig från insidan"... haha! då tänkte jag att vad håller du på med?! och sa att hon måste ju gå till kassan för att öppna den! ja, dörren går iaf upp och ja vände mig snabbt bort för det var ju folk där, och sen hann ja bara tänka typ, men vaaaad?! åsså fick ja ta på mig orangea leggings, en baddräkt över och en tyllkjol, slöja och ut på byn för att sälja bullar, rita porträtt, dansa med karlar och läsa dikt inne på gårdings. Samt skämma ut mig i lomtjärn på öppen sen med fångad av en stomvind acapella! inte skönt för någons öron ;) Jag fick ett strumpeband av godis som jag skulle se till var slut innan kvällen var över också, fick inte äta av det själv. Men jag lyckades bli av med det tro´t eller ej. Det var mycket godis på det!! Och en eloge till er brudar i världen, för karlarna fick jag nästan ingen hjälp av. Vilka mesar... men varenda tjej ställde upp som jag frågade. Sen drog vi till piteå till Hanna och sjöng sing star för att sedan entra lasergame i piteå. Det var så sjukt roligt, och svettigt! Det vill jag göra igen!=) Så käka vi taco buffé och bada bubbelpool i deras relax. Inte dumt det minsta lilla =) Synd bara att jag var typ sämst i laser game och inte riktigt fattade hur man skulle göra innan det var över. För dumma jag trodde att man inte kunde bli träffad någon annan stans än på bröstet så varje gång jag mötte någon vände jag mig bara om och min pickadoll funka ju aldrig!! Hahaaa =) Nåja, nu vet ja ju till nästa gång! En helt underbar heldag, tack allihopa som var involverade!=)

I helgen har det också varit rallarsvängen och jag har haft så sjukt roligt att det är inte sant! Och mest åt Johan om jag ska vara ärlig ;) Det var nämligen dax för svensexa och jag har aldrig sett maken till någon som skämt ut sig så mycket!! Han strippade nämligen på tivolit typ 100 gånger! Slet av sig kläderna och under hade han en MANKINI!!! (ni vet Borat) Ja men det såg för roligt ut!!=) Det bästa var folks reaktioner... "får jag dansa för dig"... öh, okej ? åsså dansar han och helt plötsligt sliter han av sig kläderna (det var kardborre på dom) och det var så bra för dom hade ju en cd med som han hoppade runt till precis som party boy!! Jag menar, sök på youtube på party boy, och då förstår ni exakt vad han sprang runt och gjorde, i mankini! Alla tittade och när den kom fram tappa dom verkligen hakan, och en tjej sprang där ifrån, hahaaahahaa... Oj oj. Han skäms lite nu så här efteråt... Men jag tyckte det var roligt att han bjöd på sig själv. Han gick även runt i ungefär samma utstyrsel som jag förra helgen och sjöng låtar och samlade lite grejer på ett halsband. Han skulle samla ihop typ en kondom, en penisring, kvinnligt foto, manligt foto, fribiljett, nummer till okänd kvinna, rabbatkupong, en nallebjörn och lite grejer. Jag var med brudarna på lördagen och så for vi till Maito för att vara med Maria, och det var roligt för henne har jag inte träffat på jätte länge!!=) Åsså blev det utgång på sparta, och där var det bra ös. Ja, kul kväll var det!=)

Idag har dock en mindre rolig grej inträffat. Jag skulle hjälpa till att steka en hamburgare till en beställning på jobbet för det var lite stress och när jag skulle vända den så gör jag ju naturligvis det åt mitt håll, hur dum får man vara?! Och det stänkte flott på hela min arm så jag har 19!!!! stora röda prickar på armen varav 3 blev blåsor! Jag tänkte ta kort och lägga ut men min tfn är trasig och på rep, och i lördags lyckades jag dessutom paja digitalkameran!=( jag spelade in med min skitdåliga kamera på min skit dåliga tfn, men bilderna syns det inte något på. Jag hoppas verkligen att dom hinner försvinna när det bara är 2 veckor och 4dagar kvar till bröllopet!!! Men jag fick en superbra gele för brännskador av Micke och jag såg reultat på bara en timme. Dom har gått ner sig massor, men det ser ju förjävligt ut ändå. Typ som röda hund eller nåt =( Jag lärde mig iaf en läxa och kommer aldrig någonsin vända något i en stekpanna mot mig själv ever igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0