Lemmen...

Usch, vad lemmen jag är idag!! det är helt sjukt.... Och träningsvärk i magen av alla ställen efter gårdagens tuffa match... Det känns iaf lite bra att även Sofie kände av i magen idag också.
Jag och Emilie har promenerat i en timme idag. Raskt tempo... Det var inte lätt med mina pinnar till ben, haha...
Det känns bra nu när man har hjälp att komma igång och slippa gå ensam. Det blir mycket lättare att ta sig ut då. Egentligen sa vi igår att vi skulle upp och gå innan jobbet, typ sex. Men när klockan ringde så dissa jag.... Jag har inte riktigt kommit dit än!=)
Sålde två klänningar idag för 11 spänn... Känns lite tragiskt. Men då tänkte jag att va fan, jag kommer ändå aldrig och då menar jag aldrig någonsin att ta på mig dom igen. Då är det väl bättre att någon annan finner lycka i dom för ynka 11kr.
Sen blir ju jag överlycklig när jag lyckas komma över nåt på tradera för en väldigt liten summa så det var väl min tur att göra någon annan glad!
Nu ska jag göra mig en kvälls smörgås för min mage kurrar så grannarna måste höra den! Sen blir det sängen... Stor dag imorgon... Först jobba och sen ska jag till Hanna och gå igenom gästlistan och göra klart, för sista anmälningsdag har varit så vi äntligen kan börja med bordsplaceringarna =)
Frågan är bara hur jag med mitt kassa lokalsinne ska hitta dit! Trots att jag varit hos henne flera gånger så kommer jag säkert köra vilse.... nervös. Jag får skriva ut en karta =)

Kommentarer
Postat av: Zara

Sässy namn och sidlayout (det var den här mallen jag började med och som jag har arbetat från). Keep it going. Vi "Saror" med Z är något underbart och extra ordinärt ;)

2008-07-09 @ 21:29:13
URL: http://akatwiggy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0