Drömhuset i Bränna?

Åh, varför skulle jag sätta mig på fastighetsbyrån denna dag. Nu har jag hittat mitt drömhus!! Det ligger i Bränna, 8km från älvsbyn mot högheden, det sista huset efter en grusväg med nästan inga grannar och hur stor tomt som helst! Jag har lärt mig att bilder kan ljuga efter förra visningen som jag och Johan var på, och jag hoppas det är så denna gång med, av ren trots för att det ser så underbart underbart ut! Det huset såg också ut som en dröm men det var bara skit när vi väl kom dit och hur litet och rackligt som helst. ALLT behövdes göras om, nästan. Och nära vägen var det men det syntes inte på internet. Iaf, så har jag läst... Vackert beläget hus helrenoverat 1988 med ny panel utv/tiläggsisolering, ny entrébro, nya treglasfönster. Invändigt med nya golv, väggbeklädnader, tak, kök, badrum, innerdörrar, ledningssystem el och VVS, mm. Och det ser helt underbart ut! Till min största besvikelse så kostar det 1.200000!!! AHHH.... Men det är mycket skog och den har visst ett värde på 650000.... typiskt säger jag! Hur mycket jag än vill kolla på visningen som är på torsdag så kommer jag aldrig förmå mig att åka dit. För tänk om jag vill bo där.... det har man ju aldrig råd att slåss om =(





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0