Skoter!

Vi ska köpa en skoter, åh, äntligen! Jag är överlycklig!=) Har velat ha en hur länge sen helst.
Jag vet inte ens vad det är för skoter, men jag är ändå glad. För min del får det vara vad som helst så länge man kan gasa och styra! Åh, jag älskar att åka på skoteräventyr! Och tänk, påsk då är jag ledig, det har jag minsann kollat upp!=) Då kan vi ju köra våran egen. Men bara därför så har väl all snö på rekorttid hunnit tina bort till dess. Just my luck. Nej, inga negativa tankar nu. Och jag som till och med var så duktig och tog skoterkortet förra året!=)
Så nu Sofie är det bara du tar skoterkortet och dina sparade slantar och köper dig en skoter du med så vi kan åka iväg! *brum brum* ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hörru, i stugan behövs de inget kort ;)

2008-12-15 @ 19:38:32
URL: http://sofieri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0