Kevin, we love you!!

Jag har hållt på Kevin sedan Idol´s start. Sen det första uppträdandet. Han har alltid varit snäppet bättre än de andra. Eller faktiskt så har han ägt hela tävlingen själv tror jag nog att jag vill säga. Visst finns det andra som gjort kanon uppträdanden. Anna, Alice, Robin osv. Men det har gått upp och ner. Ena veckan kan dom vara grym, för att nästa vecka tvärtom bli en katastrof. Den enda som varit på samma nivå hela vägen är nog Johan Palm, han har alltid varit lika dålig. Förstår inte vad folk har sett för talang i denna unga kille? Det enda han gör är att skrika, och dåligt dessutom...
Nåja, tillbaka till Kevin. Han har inte haft ett enda dåligt uppträdande. Inte ett. Man har som funderat på när det ska komma nåt som han inte lyckas leverera, men vecka efter vecka har han klarat sig galant. Och varje gång ser han ut som en riktig stjärna. Nä, han var en värdig vinnare det var han. Och då måste jag ju säga att Alice var en absolut värdig motståndare.
När man såg hans lycka efter han fått veta att han vann så fylldes mina ögon med tårar, faktiskt (Vet inte om det är för att jag är extra känslig nu och gråter till typ allt??). Men det var så roligt att se hans glädje!=)
Så grattis Kevin till vinsten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0