Tårta & blommor...

Idag har jag pratat med dom på Uddens och på måndag ska jag åka dit och titta på en massa olika bilder på bröllops tårtor samt lämna önskemål. Det blir nog bra... Tur att jag har bokat upp alla veckans nödvändigheter på samma dag, det blir massor! Ska till läkaren, till veterinären med Jonas katt och Uddens. Men det är bra, då stiger man upp i tid! Sen var jag och lämnade en beställning på brudbukett. Men jag fick med mig den hem så jag kan ändra den när jag är lite mer bestämd. Jag sa jag vill ha rosor och nåt guldaktigt i buketen och då testa hon spraya guld på några vita blomkvistar och det vart ju faktiskt ganska snyggt! Det löser sig också, senast en vecka innan bröllopet måste man ha bestämt sig och det lär jag väl då ändå ska hinna!
Sen har jag fått väldig inspiration till bordsdekoration av en bild jag hittade idag. Vi hade ju kanske tänkt sätta små snapsglas med rosor i vid borden. Den här bilden såg varm och fin ut utan att vara för mycket =)

image7

Sen kan man ju strö rosenblad också, inte mycket naturligtvis.. men det är ju bara å testa sig fram. Fint och mysigt vill man ju att det ska vara! Hittade blomblad på ikeas sida...
image11
Dom kosta typ 19 kr styck så om någon ska dit köp röda åt mig en förpackning så jag får se hur dom ser ut i verkligheten!

Nu är Sammy här och Josef också (fast han har träning en stund men kommer tillbaka)... Guitarr Hero ikväll med. Det är ganska roligt för jag är ju typ Sammy´s idol. Han skriker "yeeeeaa Zara, vad bra du är"!!=) Åsså vill han att man ska spela ännu mer för att han ska få titta på åsså säger han "du är den bästa jag vet, du missar ju aldrig".. Ganska sött... ;P Men det är väl bara sött tills Johan kommer hem och visar när han spelar på hard gentemot min easy. Jag kan inte ens spela på medium. Fyra färger är helt enkelt en för mycket. Men jag har en litte grabb här som tycker jag är bra iaf ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Va snyggt de där med rosorna var på bilden! =) Jag MÅSTE få följa till Uddens på måndag =P

2008-04-03 @ 21:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0